Każdy kierujący dostawczakiem pojmuje jak trudny może być załadunek a także wyładowanie, przy tradycyjnej platformy załadunkowej z uchylaną do dołu burtą z tyłu auta. Często się zdarza, że cofając do rampy wyładowczej jest na tyle niewiele miejsca by wygodnie otwierać lub zamknąć klapę burty. Ile razy zdarzało się że poniszczysz ją, nadjeżdżając nazbyt blisko boku rampy. Więc pora na małą zmianę, wreszcie pora na podzieloną tylną klapę załadowczą we własnym dostawczaku. Owa burta tylna mogłaby być zrobiona w formie drzwiczek otwieranych na bok. Dobrane zawiasy dwuosiowe pozwolą na ich otwarcie o 270° i podobnie jak w rozwiązaniach kontenerowych oparcie skrzydeł o boki pojazdu. Grupa dystrybutorów akcesoriów do aut w swej propozycji posiada przygotowane już elementy z aluminiowych kątowników. Teraz wystarczy je zmontować. Dopasowując aluminiowy panel dolny, panel plandekowy i listwę panelu górnego skonstruujesz standardową burtę o standardowej wysokości od czterystu do ośmiuset mm. Lub w zależności od indywidualnych potrzeb nawet wyższą. Niezbędne części do ich połączenia w efektywnie działający element paki załadowczej takie jak; przeguby, rygle, podkładki, zatyczki a także profile zakończeniowe, otrzymasz też bez problemu. Do poprawnego działania warto dobrać uszczelką na krawędź, która zaczopuje przestrzenie pomiędzy profilami a także ochroni je przed nadmiernie gwałtownym zniszczeniem. Podzielona burta załadowcza, w odróżnieniu od burty załadowczej łączonej na przegubach pod spodem przy ramie, pozwala uniknąć prawdopodobnego zepsucia w trakcie ładowania z platformy załadunkowej podczas jej otwierania. W dodatku podczas cofania do wyładunku, pozwala zajechać blisko do rampy załadowczej. Wreszcie będę miał dużo więcej więcej możliwości z nową burtą podzieloną w twoim dostawczaku.
Burta podzielona czyli dwukrotnie więcej możliwości
Możliwość komentowania Burta podzielona czyli dwukrotnie więcej możliwości została wyłączona