Do wykonania konstrukcji burtowej nieodzowną częścią są słupki burtowe. Dzielą się one na montowane z przodu lub z tyłu w wersji prawej lub lewej oraz boczne. Produkowane są one w rozmaitych wielkościach tak aby można było przypasować je do wysokości burty. W zależności od zastosowania konstrukcji instaluje się słupki stałe lub wypinane. Do słupków odpinanych konieczne jest przymocowanie kieszeni przeznaczonej do spawania lub przykręcanej. Bogata oferta znajduje się na stronie sklepu www.autoakcesoria.com.pl . Kłonice typu BX montowane są przy najbardziej popularnych zabudowach o maksymalnej wysokości 60cm. Boczne i tylne posiadają funkcję odpinania co ułatwia ekspresowy dostęp do całej skrzyni ładunkowej. Szczególną odmianą słupków BX są słupki Alugrip, które wyposażone są w aluminiowy korpus. Produkowane są tylko w wersji montowanej z boku lub z tyłu. Korzystną cenę w odniesieniu do jakości posiadają słupki ekonomiczne. Produkowane są w najpopularniejszych wysokościach konstrukcji burtowych 400 i 500mm.Słupki typu K20 pełnią dodatkową funkcję zamknięć burtowych. Gwarantują również ekspresowy montaż i demontaż elementów skrzyni ładunkowej. Dodatkowo występują w różnych wersjach – z lub bez możliwości możliwości zamontowania statywu do konstrukcji plandekowej. Dostarczane są w rozmiarach od 400 do 1200mm. Większe słupki zawierają dodatkowe trzpienie zamykające co zwiększa ich wytrzymałość. Powszechnie słupki burtowe sprzedawane są w wersji pokrytej farbą lub surowej przeznaczonej do samodzielnego pokrycia farbą i ochrony przed rdzewieniem.
Kłonice do burt
Możliwość komentowania Kłonice do burt została wyłączona