W tym ostatnim wpisie już pisaliśmy o prostym sposobie zakupienia potrzebnych elementów do odbudowy burty bocznej naszego dostawczaka. Jak jednak na dobrą sprawę należałby takie podzespoły dla siebie dobrać. Każdy jeden kierujący bez trudu odpowie na zadane pytanie. Koniecznie trzeba tylko w pokładach pamięci znaleźć podzespoły własnej skrzyni ładunkowej i dopasować z oferty dostawcy elementy, odpowiednie do wymiany. Zaczynamy od podparcia w zwykłej zabudowie dostawczaka, każda jedna platforma załadowcza będzie składała się z podzespołów kratownicy stalowej montowanej wprost na tak zwanym widelcu. Na kratownicę przyszłej podłogi, dopiero zamontowujemy płytę antypoślizgową wraz z zamontowanymi oczkami do zamocowania załadunku. Potem trzeba do stalowego podłoża, na stałe przymocować przednie słupki burtowe, te znajdujące się za kabiną. I kolejno te z tyłu oraz te pośrodku słupki burtowe razem z zamkami słupka pozwalającymi je opuścić lub całkiem wymontować na czas rozładowywania. Mając w pamięci te na końcu montujemy w burtach bocznych znacznie ponad wielkość 4 m w samochodach wraz z zamontowana brezentem plandeki. Pomiędzy słupkami na przegubach zawiasów, montujemy aluminiowe burty poskładane z profili. Krok za krokiem ten z dołu, znajdujący się w środku albo ten pod plandekę oraz na górze jako wykończeniowy górny panel burty. Dla kompletacji wystarczy dobranie zamknięcia do burt z uwzględnianiem takiego zamontowania po z prawej albo tej lewej burcie bocznej. To wcale nie trudne, nieprawdaż? Nareszcie każdy z nas wszystkich przed laty zabawiał się w składanie klocuszków, to niemalże to samo tylko na zdecydowanie większą skalę.
Obudowa burty bocznej auta transportowego
Możliwość komentowania Obudowa burty bocznej auta transportowego została wyłączona