Dla każdego posiadacza dostawczaka najbardziej istotnymi sprawami w trakcie realizowania usług tranzytowych jest terminowość oraz kwestie finansowe. Sposobem umożliwiającym rozszerzenie przestrzeni ładunkowej oraz możliwość przewożenia większej ilości ładunku jest podwójna podłoga. Wspiera się ona na panelach nośnych oraz belkach z zaczepami typu AJS, czyli wgłębieniami mocującymi które przypominają dziurkę od klucza. Do słupków instaluje się pionowe listwy z oczkami, które pozwalają swobodnie dobierać wysokość drugiego poziomu podłogi w uzależnieniu od wymogów. Dodatkowo wielkość może być określana oddzielnie dla każdego obszaru pomiędzy kłonicami. Do pionowych paneli przymocowuje się belki konstrukcyjne wzdłużne oraz poprzeczne profile nośne dla palet. Dodatkowo można zamocować belki pomocnicze, które służą do wzmocnienia konstrukcji ładunku. Układ podwójnej podłogi jest prosty w złożeniu. Umożliwia uzyskanie uzupełniającego poziomu ładunkowego do dwunastu ton. W przypadku palet typu euro standardowa ich liczba na naczepie wynosi 33 szt. Po zainstalowaniu podwójnej podłogi ich ilość może wynosić nawet 66 szt. System podwójnej podłogi to oszczędność czasu i pieniędzy.
Podwójna podłoga w samochodzie dostawczym
Możliwość komentowania Podwójna podłoga w samochodzie dostawczym została wyłączona