Przewoźnicy nadal poszukują możliwości zwiększenia przychodów ze swojej gospodarczej działalności. Tną koszty, optymalizują trasy transportów, udoskonalają flotę pojazdów. Ale w dobie silnej rywalizacji na polu spedycyjnym jest to niewystarczające. Jednakowoż istnieją jeszcze inne możliwości dla takiego przedsięwzięcia. Wygląda na to że dokładnie tak i całkiem duże. Zdublowana podłoga DFS w kontenerze naczepy, to rewelacyjny przepis na zwielokrotnienie objętości naszego transportu. W ekspresowym wydaniu wszystko dotyczy systemu belek i przypór z możliwością regulacji wysokości a także o nieskomplikowanym montażu. Całokształt wypełniona profilami bocznymi do przymocowania cargo dla wszystkich czterech bocznych burt naraz. Nowością w tym rozwiązaniu jest łatwość załadowywaniu a także rozładowywaniu przy pomocy widlaka. Jak również możliwość transportowania palet o rożnej wysokości, jaką nadaje wykorzystanie zupełnie niezależnych belek. Rozwiązanie jest tak pomyślane, aby kierowca transportu samodzielnie mógł projektować rozłożenie kolejnych pak z paletami w kontenerze, przewidując ich odmienną wysokość posadowienia a także prymat w wyładunku. Belki wytworzone mogą być z bardzo wysokiej jakości aluminium zabezpieczonego anodowaniem, przeciągając w taki sposób ich trwałość oraz prosty metodę zamontowania. Takie same rozwiązania mogą być także do użycia w naczepach. W ten sposób przebudowanym kontenerem, możemy dzisiaj podbić nasz świat, no niewykluczone taką pokrytą pajęczyną dróg.
Zdublowana podłoga czyli większy załadunek kontenera na naczepie
Możliwość komentowania Zdublowana podłoga czyli większy załadunek kontenera na naczepie została wyłączona