To zrozumiałe, że każdy przewoźnik szuka oszczędności i jednocześnie specjalnych wpływów. Jednakże gdzie ich szukać, gdy ceny wywindowane, a konkurenci czekają na swoją kolejkę. Otóż rada jest bardzo prosta – schyl się po to, co na podłodze. Precyzyjniej – zdublowanej podłodze, czyli systemu mocowania, zarówno do skrzyń ładunkowych, jak i naczep, dający kolejny poziom załadowczy. Pierwszoplanowym modułem takiego rozwiązania są podpory poziome, które przez prosty montaż i regulację, można zmontować realnie na każdej przyczepie. Wsporniki poziome wkładane są na wymaganej wysokości w właściwie profilowanych i wyposażonych w otworyprowadnicach pionowych instalowanych na bokach skrzyni. Dopełnieniem całego schematu są ekstra listwy nośne, klipsy, przegrody międzyburtowe i taśmy mocujące. W wypadkach nieciężkich artykułów na paletach, podwójna podłoga umożliwia zabranie nawet dwukrotnie większej liczby ładunku. Rozwiązanie to cechuje funkcjonalność montażu i stosowania, przez co oszczędza się nie tylko przestrzeń ładunkową, ale również czas konieczny na przysposobienie naczepy do powiększonego obciążenia. Druga podłoga typu DFS do zamkniętych kabin i model CTD III dedykowany do naczep, dadzą spore zyski z zwiększonego ładunku, a konkurencja będzie mogła tylko popatrzeć z zazdrością, przez ograniczenie czasu na jego przygotowanie do transportu.
Zdublowany zysk z podwójną przestrzenią ładunkową
Możliwość komentowania Zdublowany zysk z podwójną przestrzenią ładunkową została wyłączona