System podwójnej podłogi w ciężarówce pozwoli w cwany sposób posiąść kolejny zakres na towar. Dzięki temu można załadować na górze jeszcze nawet do dwunastu ton kartonów. W przypadku załadunku tylko popularnych palet podwaja się tą metodą liczbę miejsc paletowych w firance. Podczas wyjazdów niewymagających powiększonego załadunku, belki montażowe całego układu wstawia wzdłużne z takimi samymi otworami, dźwigające legary do palet.
System odstępów miedzy otworami pozwala w razie potrzeby określać umiejscowienie drugiego poziomu niezależnie w kolejnym odstępie między kolejnymi dwiema kłonicami.
Uzupełnieniem mogą być szyny wzdłużne dodatkowe, które mają mniejszą obciążalność i nie służą do utrzymywania skrzyń, a jedynie do zablokowania elementów zabezpieczających ładunek, takich jak przegrody międzyburtowe czy pasy trzymające. Dźwigary uzupełniające montuje się w kieszeniach, w które w razie konieczności można umieścić również standardowe deski (drewniane czy aluminiowe).